מה זה Google trends?

כלי של גוגל למילות חיפוש המאפשר לנו לראות מגמות בחיפושי מילים ברשתות החיפוש של גוגל.

כתובת:

http://www.google.com/trends

נושאים עיקריים שניתן ללמוד?

  1. פופולאריות של מילים לאורך השנה או השנים. חשוב מאד לתזמון של קמפיין פרסומי בגוגל.
  2. מהם מגמות הפופולריות של מילים? האם אני צריך להחליף מילים באתר במילה במגמה חיובית?
  3. ניתן להשוות ביצועים של עד 5 מילים לאורך זמן על ציר הגרף.
  4. ניתן למצוא צירופים שונים עם המילה שלי.
  5. ריכוז של ערים שחיפשו את הביטוי.
  6. לעסק שיש מספר מוצרים מכמה תחומים ניתן לזהות איזו עונה “חמה” ולפיכך להעביר תקציב פרסומי יותר גבוה למילים שהביקוש להן יותר גבוה.

באחת ההרצאות של יועץ קידום אתרים שמעתי את הסיפור הבא שהוא דוגמא טובה של שילוב ביו העולם הוירטואלי לעולם האמיתי

לאחד הלקוחות שלו יש צימר בצפון והוא מפרסם באתרי הצימרים השונים בעלות גבוהה אך לא באים אליו מספיק אורחים.

הוא פנה ליועץ על מנת לקבל עזרה. בבדיקה של היועץ גילה שאחוז גבוה של חיפושים עבור המילה צימר באים מהעיר בת ים.

באותו שבוע בעל הצימר פרסם בעיתון המקומי של בת ים. שבוע לאחר מכן קיבל היועץ זר פרחים ענק עם פתק תודה.

בדוגמא שלמטה ניתן להמחיש את היכולות של גוגל טרנדס:

חיפשתי את המילה “פרחים” לתקופה של מתחילת 2012 עד סוף 2013.

מה ניתן ללמוד:

1. צירופי מילים נוספים למילה פרחים: חנות פרחים, זר פרחים, משלוח פרחים.

2. אלו צירופים מובילים – חנות פרחים הצירוף המוביל. לכן אם אני בעל אתר של חנות פרחים הייתי מדגיש את המילה

באופטימיזציה של האתר ובמילים בקמפיין הפרסומי.

3. ניתן לראות שבכל שנה בסביבות חודש פברואר ישנה קפיצה בחיפושים למילה פרחים.

4. יש דעיכה קטנה בנפח החיפוש למילה פרחים ב 2013 לעומת 2012.

5. תתפלאו אבל חדרה, כפר סבא, עפולה מובילות בחיפוש למילה פרחים.

Google trends
Google trends

 

לשאלות וקבלת הצעת מחיר צרו קשר

יצירת קשר

מכירות ותמיכה טכנית

א-ה: 19:00 – 09:00 | ו:14:00 – 09:00

דילוג לתוכן