Facebook Insights – קידום אורגני לעסק שלכם בפייסבוק

הצגת נתוני הכניסה לדף העסקי (Facebook Insight) מאפשר לנו להבין כיצד למקסם את קידום האורגני של הדף העסקי שלכם.

הדף מאפשר לנו ללמוד דברים חשובים על קהל היעד שלכם, ואיזו אסטרטגיה שיווקית כדאי לאמץ:

מי קהל היעד, באלו ימים הוא פעיל יותר, באלו שעות הוא פעיל,  איזה סוג של פוסט מושך יותר תנועה….

הדף מחולק לשישה טאבים:

  1. סקירה – סטאטיסטיקה של שבעת הימים האחרונים של הפעילות בדף שלך: סימוני אהבתי, תפוצה, ביקורים, 5 פרסומים אחרונים.
  2. סימוני ‘אהבתי’ – כמה סימוני ‘אהבתי’ הדף שלכם קיבל או הפסיד מדי יום, מאיפה בפייסבוק מגיעים סימוני ‘אהבתי’.
  3. תפוצה – בחינת העלייה או הירידה , אלו פרסומים משפיעים באותו יום על מנת  לקבל מידע נוסף על האופן שבו השפעתם על התפוצה שלכם.
  4. ביקורים – מהיכן באינטרנט אנשים מגיעים לדף שלכם, ולהיכן הם פונים בדף שלך כאשר הם מגיעים אליו
  5. פרסומים – כיצד אנשים מגיבים לפרסומים שלכם,  הביצועים של פרסומים וסוגי פרסומים,  מתי האוהדים שלכם מחוברים ימים ושעות.
  6. אנשים – מידע על מי שסימן ‘אהבתי’ בדף שלכם, מי מגיב ומשתף את הפרסומים שלכם, פילוח לפי נשים / גברים, גילאים, סטאטיסטיקה של האוהדים שלך, אנשים שהגעת אליהם,אנשים מעורבים.

במאמרים הבאים אפרט בהרחבה על כל טאב.

מה ניתן ללמוד וכיצד לשווק את העסק שלכם בצורה טובה יותר.

לכתבה של פרסומים בפייסבוק לחצו כאן

לשאלות וקבלת הצעת מחיר צרו קשר

 

יצירת קשר

מכירות ותמיכה טכנית

א-ה: 19:00 – 09:00 | ו:14:00 – 09:00

דילוג לתוכן