Facebook Insight – פרסומים

Facebook Insight – פרסומים

מהוא הזמן הטוב ביותר (יום ושעה) לפרסם פוסט בפייסבוק?

מתי האוהדים שלכם מחוברים
מתי האוהדים שלכם מחוברים?

 

בדוגמא שלמעלה ניתן לראות שהאוהדים פעילים יותר בפייסבוק בימים:

שלישי עד שבת – למרות שההבדל לא גדול לעומת ראשון ושני כ 100 איש.

ובשעות: בין 9 בבוקר ל 10 בלילה. שעה 8 בערב היא שעת השיא בדוגמא שלמעלה.

אם אתם מפרסמים פעם ביום או מספר פעמים ביום חשוב שתפרסמו בשעות בהם הקהל שלכם נמצא.

אם יש לכם פרסום יותר חשוב אולי תבחנו לפרסמו סמוך לשעת השיא.

ישנם מספר מאמרים שמעלים נקודה מעניינת שלא חובה לפרסם בשעת השיא מאחר ובשעה זו עוד עסקים מפרסמים.

כך התחרות גדולה יותר. ניתן לחשוב על שעה אחרת בסדר גודל דומה של קהל.

כאשר מעבירים את העכבר מעל הימים ניתן לראות את כמות האוהדים שלכם בפייסבוק לפי שעות.

בדוגמא שלמטה ניתן לראות שבימים חמישי ושישי ב 8 בערב ישנה יותר תנועה של האוהדים בפייסבוק.

 

תנועת האוהדים בפייסבוק לפי ימים ושעות
תנועת האוהדים בפייסבוק לפי ימים ושעות

 

לשונית "סוגי הפרסומים"

הסבר גרפי של הצלחת  סוגי הפרסומים השונים על סמך תפוצה ומעורבות ממוצעות.

post_type

בדוגמא שלמעלה ניתן לראות 3 סוגי פרסומים: קישור, תמונה וסטאטוס.

ניתן לראות שההפצה של הקישור והתמונה יותר גדולה משמעותית מסטאטוס.

מבחינת קליקים – יש הרבה יותר קליקים על תמונה וסטאטוס מאשר קישור.

מבחינת מעורבות של פרסום ישנה מעורבות (אהבתי ותגובות) יותר גדולה בתמונה.

לכן בדקו איזה סוג של פרסום עובד יותר טוב אצלכם במקרה הנוכחי פרום עם תמונה מנצח בגדול.

 

בתחתית העמוד ניתו לראות את "כל הפרסומים שפורסמו" בחודשיים  האחרונים.

הטבלה מחולקת ל:

פורסם (תאריך),פרסום (כותרת ותמונה) ,סוג  (קישור, תמונה, סטאטוס) ,מיקוד (שיתוף פומבי) ,תפוצה (לכמה גולשים הגיע הפרסום בחלוקה לפרסום אורגני וממומן)  ,מעורבות (כמה לחצו וכמה היו מועורבים בפרסום).

ניתן למיין את העמודות בסדר עולה ויורד.

ולראות יותר פרטים על כל פרסום ע"י לחיצה על הקישור של הפרסום.

 

 

לשאלות וקבלת הצעת מחיר צרו קשר

סגירת תפריט