חברות רבות משתמשות בפלטפורמה וורדפרס ומנהלות את העסק שלהם במערכת CRM.
התוסף הפופולרי ביותר לקבלת משובים מהלקוחות הוא Contact Form 7.
לרב החברות מקבלות את נתוני הלקוחות מהטפסים לתיבת האימייל שלהם ומזינים את הנתונים בצורה ידנית לתוך מערכת ה CRM.
היום כבר ניתן לבצע את התהליך בצורה אוטומטית.

באחד הפרוייקטים שלי נדרשתי לבצע אינטגרציה בין מערכת הטפסים בוורדפרס לבין מערכת ה CRM.

לאחר מחקר מעמיק מצאתי תוסף המאפשר את החיבור בין המערכות: Forms: 3rd-Party Integration

לאחר התקנה של התוסף, יופיע תחת התפריט “צור קשר” של CF7 תת תפריט “3rd party Services”.

מיקום האינטגרציה בתפריט
מיקום האינטגרציה בתפריט

כאשר פותחים את המסך ישנם שלושה אזורים לההגדרות:
שלב ראשון לוחצים על כפתור Add Another Service.

  1. הגדרות כלליות – באזור זה נגדיר את האימייל לבדיקות ותיבת סימון האם רוצים לקבל את התוצאה של השליחה ממערכת ה CRM. בפעמים הראשונות ממליץ לסמן את תיבת הסימון של מצב בדיקות על מנת לבדוק את האינטגרציה לראות אלו שדות מועברים ומה התגובה של שרת ה CRM. לאחר שהאינטגרציה עובדת בצורה חלקה אפשר להסיר את הסימון.

הגדרות כלליות ל Service

2. הגדרות השירות (API) – הגדרות של השירות.
שם השרות – שם שמצייג את השירות שנוכל להבדיל בין הטפסים השונים.
כתובת המשלוח למערכת ה CRM – את הכתובת תוכלו לקבל מהתמיכה של מערכת ה CRM.
טופס CF7 – הטופס שאליו אנו רוציים לשייך את השירות. לא תמיד נרצה לשייך טופס למערכת ה CRM מאחר ויש לנו מגוון רחב של טפסים באתר ולא כולם נועדו למשובים מהלקוחות. לדוגמא – הרשמה לניוזלטר.

הגדרות ה Service
הגדרות ה Service

3. מיפוי השדות – הגדרות של מיפוי שם שדה ב Contact Form 7 עם שם שדה במערכת ה CRM.
ניתן גם להעביר נתונים – במקרה זה יש לספן את תיבת הסימון Is Value.
לדוגמא מזהה יחודי שלכם במערכת ה CRM אותו תקבלו מהתמיכה של מערכת ה CRM.
בתחתית האזור ישנם שני כפתורים הוספת שירות חדש – Add Another Service כאשר רוצים להגדיר שירות חדש וכפתור מחיקת שירות – Delete Service כאשר רוצים למחוק שירות.
לאחר שסיימנו להגדיר את השירות יש ללחוץ על כפתור Save בתחתית העמוד.

הגדרות המיפוי של Service
הגדרות המיפוי של Service

ממליץ להשתמש בתוסף Contact Form DB – ששומר על הלידים שלכם גם במערכת הוורדפרס לצורך גיבוי ובקרה.

שאלות וקבלת הצעת מחיר צרו קשר

 

יצירת קשר

מכירות ותמיכה טכנית

א-ה: 19:00 – 09:00 | ו:14:00 – 09:00

דילוג לתוכן